Welcome
Welcome to dasdokuarchive

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. In addition, registered members also see less advertisements. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, join our community today!

The War on Democracy (German Subs)

Here you can find foreign Documentaries, mostly all english

Moderators: dasliebesushi, eightiesmod

The War on Democracy (German Subs)

Beitragby eightiesmod » Mi Mai 13, 2009 10:35 pm

Ein Film von John Pilger über die Versuche der Amerikanischen Regierung tatsächliche Demokratien zu unterdrücken. Der gescheiterte Putsch gegen Hugo Chávez im April 2002 nimmt fast die erste Hälfte der Dokumentation ein. Im zweiten Teil des Films werden Versuche in anderen Ländern beschrieben US-linientreue Regimes zu etablieren.

Ps.: Ich persönlich mag Dokus von John Pilger sehr, leider gibt es soweit ich weiß, keine deutsche Synchronisationen,
in diesem Fall habe ich die Untertitel selbst gesucht und in den Film reincodiert :o

http://www.veoh.com/browse/videos/category/educational_and_howto/watch/v18460999PXxNFD5P
eightiesmod
Aktiver User

Beitragby Karas23 » Do Mai 14, 2009 6:10 pm

thx
was wäre die Welt doch nur ohne uns Menschen?
Karas23
Aktiver User

Return to Fremdsprachige Dokus